آرازآراز، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

عشق مامانی و بابایی

عکسهای گل پسرم

1392/5/11 12:26
نویسنده : لیلی
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلمقلب

این روزها انقدر زمان برام زود میگذره که باورش سخته به قدری منو مشغول خودت کردی که تا چشم باز میکنم میبینم یه روز دیگه هم گذشت و تموم شد.به امید خدا 9روز دیگه 2ماهه میشی و ئارد سومین ماه از زندگی زمینیت میشی گلم.یه پروژه بزرگ به اسم واکسن داریم که امیدوارم خیلی اذیتت نکنه.الهی مامان قربونت بره که داری تند و تند بزرگ میشی.امروز میخوام چندتا از عکس های قشنگتو اینجا ثبت کنم تا موندگار بشه گل پسرم.

 

آراز 12 ساعت بعد از تولدبغل

12 ساعت بعد از تولد تو بغل من و بابایی

 

هیسسسسسسس لالا کردمخواب

آراز در خواب نازززززززززز

 

 کی از همه قوی تره؟ من من من منگاوچران

کی از همه قوی تره؟ من من من من

 

 

 

ماچمن عشششششششششق مامان و بابام هستمماچ

من عششششششق مامان و بابامم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باباجی
3 دی 92 12:13
پسر میام میخورمتا انقد باحالی