آرازآراز، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

عشق مامانی و بابایی

شروع چهار ماهگی

1392/6/27 11:12
نویسنده : لیلی
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلممممممقلب

خوبی آراز منماچ

به سلامتی 3 ماهگی رو هم پشت سر گذاشتی و وارد ماه چهارم زندگیت شدی.روزها مثل برق و باد میگذره.بعد از عروسی خاله هوراو بهتر شدن حال بابایی اوهتصمیم گرفتیم یه مسافرت کوتاه بریم تا حال و هوامون عوض بشه.برای همین هم من و بابایی و شما به همراه پدر جون و مامان فیروزه و دایی 5تایی رفتی به سمت سرعین عینکشب رو اونجا بودیم و فرداش رفتیم آستارا،وای که سالها بود از گردنه حیران رد نشده بودم.شب هم از جاده رویایی اسالم خلخال برگشتیم خونهلبخند.تجربه ی جالبی بود مسافرت با نی نی کوچولومون،ولی یکمی هم سخت بود چون شما بدون هماهنگی شیر می خواستی یا جات کثیف میشدابرو.با این حال خوش گذشت فقط خدارو شکر میکنم که تنهایی با بابایی نرفتیم و مامان و بابام همراهمون بودن و تو نگهداری شما خیلییی کمکمون کردن.از خود راضی

2روز پیش هم رفتیم خونه عمه زهرا که واسه محمدرضای گل ماچجشن تولد گرفته بودنهورا.خیلی بهمون خوش گذشت اینم عکسی که تو تولد ازت گرفتم.

الهی مامان قربون اون پاپیونت بره خوشگل منماچ

دوستت دارم یه دنیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابغل

تو همه ی زندگی من و بابایی هستیقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

باباجی
3 دی 92 12:11
ای جان پسر خوش تیپ باباجی