آرازآراز، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

عشق مامانی و بابایی

شمارش معکوس

1392/3/11 12:20
نویسنده : لیلی
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق منقلب

خوبی گل پسرم ؟شاید تا قبل از به دنیا اومدنت این آخرین نوشته من تو وبلاگت باشه.

الان که دارم این مطلبو واست مینویسم تقریبا 3هفته ست که اومدیم زنجان و برای اومدنت آماده شدیم و اگه همه چیز خوب و با برنامه پیش بره شما تا 5 یا 6 روز دیگه به دنیا میای.ماچ

این روزهای آخر واقعا سخت میگذره خنثیاز یه طرف دوباره سرماخوردم و حساسیتم تشدید شد از طرف دیگه واقعا دلم واست تنگ شده و میخوام بیای تو بغلم بغلفندقی منننننننن،ماچباباییت هم که هنوز نیومده یه جورایی همه چیز قاطی پاتیه البته همه اینه تا لحظه ای که شما به دنیا بیای چون میدونم با اومدنت همه چیزززززززززززززز عاااااااالی میشه.چشمک

بابایی 2 روز دیگه میاد پیشمون تا موقع اومدن شما همه دور هم باشیم قلبایشالاااااا.

بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم همه با هم :من بابایی مامان بزرگا بابا بزرگا خاله جون و دایی جون عموجون و عمه جونا پس این همه آدمو سرکار نذار عینکو سر موقع مثل یه گل پسر بیا پیشممممممم عزیزمممممممبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رقیه
11 خرداد 92 13:06
سلام لیلی جان. از این که به وبلاگت مراجعه کردم خیلی خوشحالم, چون من هم اهل و ساکن زنجان هستم و از این که تا چند روز دیگه پسر ماهت و تو آغوش می گیری بهت تبریک می گم. دوست دارم به وبلاگ پسرم سربزنی و براش پیام بزاری تا بتونم پسر نازتو به عنوان یکی از دوستای خوب سید علیرضا اد کنم. خیلی دوست دارم باهاتون در ارتباط باشم. در هر صورت پیشاپیش به شما و همسرتون این مناسبت میمون رو تبریک می گم و ایمدوارم زیرسایه شما همیشه سرافراز و سربلند باشه. تا بدنیا اومدن آقازاده پیگیر وبلاگتون هستم. یا علی...